Mengenai Saya

Foto saya
Farhana cni !! Bwu pz STPM'11. So,xd pape pkembangan.. Macam orang lain jugk, pape y tjadi harapkan y tbaik utk diri sendiri & orang sekeliling kite.. Come on Ana, fighting !! Huh !!

Isnin, 2 Januari 2012

Suasana Awal Tahun 2012


Ya Allah, betapa bosan n sunyi ny hidup ak. Sekarang ak rase tiap2 ari adalah ari yang sama yang aku lalui.. Bngon2, andy, anta akk ak g keje, kemas2 umah, n tau2 da mlam.. Tgk tv pn ak da xlalu.. Ak pn xtw ap y ak fkir n ape y aku nk. Nape ana xcrik keje? 2 je y ade dlam fikiran ak. Tpi..ha ni la y xbest,, byak tapi dalam hdup ak,, slalu ape y aku buat mesti tbantut n thalang.. hmm..

1) xtw nk keje ktne. Ps: crik la dlu ana oi! ,,baru tw nk keje kt ane.!
2) xtw cra nk bdepan ngn tuan tmpt keje nt. Ps: xpnh try, cmne nk dpat pngalamn ana sayang..
3) Ak rase mcm2 xsdia je ag nk bdepan ngn ow rmai.. Ps:smpy ble ko nk sedia n tbiase ngn orng skelling lw cmni sikap ko ana?ha! hmm.. (ni y aku mrah ngn sikap aku nie!!)
4) xtw tggpan fmly ak nnti ble ak kate nk keje (dowg kasi atw x?) Ps: lw xcbe xtw la na..
5) mcm xde transport nt nk g keje..bb sem depn akk ak nk gn mto..

Eh mcm2 tol ar 'tapi' dalam idup ak nie.. byak psoalan, tpi ak sndri pn da jmpe jwapan uh.. cme ak sndri xnk cbe ssuatu y baru. Sikap ak nie y pemlas n tkot nk brubah kpade ssuatu y baru. Tp nk dwit bb da kering gler.. Btol kew org ckap dwit 2 mmg sgale ny? Hmm.. nk mengia kn pn x le jugk, nk mnidakkan pn xbtol jugk.. bb skrang smule bnde kne ky dwit..

BERSABAR DAN CEKAL MEMBINA KEKUATAN DALAMAN UNTUK MASA HADAPAN!! Azam ak wt mse ni utk tahun 2012.. Mampukah aku?

4 ulasan:

  1. i know u can do it......nur farhana binti ishak....try the best yea cyg....or cuba cari jawatan kosong kat internet tapi yang penting kerajaan....isi spa.gov dah ke?jobmalaysia dah?

    BalasPadam
  2. betul kata jaxc tuh ana .. try je la .. pe'' pun kena ade usaha .. baru boleh berjaya .. jgn cepat mengalah dan melatah .. kena yakin selalu .. cuba je la dulu .. insyallah .. ana boleh .. kawan'' atie semua hebat'' belaka .. good luck ana .. da kerja jgn lupa gtau atie .. :)

    BalasPadam
  3. Wah..btuah ana dpat mmbe cmnih, ske idea dib. Oke, ana try. Hmm..korg..ana je rse tol2 lmah smgat.. Ana tol2 hrapkn y tbek utk dri sndri, psti ny tok kowg jugk.. Doa sme2.

    BalasPadam
  4. Pasti kita semua akan berjaya suatu hari nanti...Amin....kawan-kawan mesti boleh menhadapi cabaran nie...

    BalasPadam